ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK ΚΟΙΤΑ ΕΔΩ


ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΤΗΣ ''ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ'' . ΣΤΟ FACEBOOK ΜΠΟΡΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΕΔΩ ! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΕΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ BLOG ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ . ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΦΙΛ ΕΚΕΙ  , ΣΑΣ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ! ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΑΤΕ : ''ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ FACEBOOK '' AKOMA KAI ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ !  ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙΝΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΜΕΝΗ ΩΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ !
ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΣΕΛΙΔΑ ''ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ'' ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ TWITTER EKEI TA ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΛΙΓΟ ΣΚΟΥΡΑ ! ΤΟ TWITTER ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ!  ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ FACEBOOK ΣΤΕΛΝΕΙ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ) ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ''ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ''.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ YOUTUBE ME ΜΕΓΑΡΙΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ''ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ '' ΠΑΤΑ ΕΔΩ : http://www.youtube.com/user/TheNivits?feature=mhum
 ΜΟΛΙΣ ΜΠΕΙΤΕ  ΠΑΤΑΤΕ ΛΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ .  ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΡΙΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΕΓΑΡΙΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ YOUTUBE , ΜΟΥΣΙΚΑ , ΙΣΤΟΡΙΚΑ .ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ   ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ . ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ  ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ !
ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ
ΝΙΚΟΛΑΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου